ILLATVILÁG

PARFÜM

 

Az FM GROUP elsődleges termékei az FM Federico Mahora márkájú kiváló minőségű parfümök és eau de parfum-ök, amelyek a Perfand és a Drom Fragrances cégekkel együttműködve születtek meg. A parfüm - ezzel kezdődött minden, és idővel a parfüm lett az FM Group szimbóluma. Folytonosan bővülő kínálatunkban mindenki találhat valami magának tetszőt. Több, mint 100 női és férfi, virágos, fás, citrusos, keleties, ciprusos, akvatikus és fougere illat közül lehet választani. Az illatcsaládokról a későbbiekben még szó lesz.

 

CLASSIC KOLLEKCIÓ

 

Az FM Group parfümkínálatának szíve mindig a Classic Kollekció marad. A kollekció harmonikus ötvözete a Drom Fragrances illatművészei által megalkotott műremekeknek és a finom design diszkrét eleganciájának. Szerte a világon több millió vevő szeretett bele ezekbe a termékekbe illatuk és kiszerelésük miatt. Ezek a női parfümök 30ml-es kiszerelésben kaphatóak és 20% parfümolajat tartalmaznak. A parfümolaj tartalomról a későbbiekben még szó lesz.

 

 

CLASSIC MINI KOLLEKCIÓ

 

A Classic Mini Kollekció a Classic Kollekció eleganciáját viszi tovább. 15ml-es kiszerelésüknek köszönhetően már az egészen kisméretű táskákban is elférnek, így bárhova magaddal viheted kedvenc illatodat. Könnyű szerrel felfrissítheted magad egy party vagy vacsora alkalmával, ahová épp csak egy akkora táskát viszel magaddal, amibe a legfontosabb dolgaid férnek bele. A Classic Kollekció termékeihez hasonlóan, a Mini Kollekció parfümei is 20% parfümolajat tartalmaznak. 

 

 

HOT KOLLEKCIÓ

 

A Hot Kollekció parfümei, a Classic Kollekció közkedvelt illataiból váltak ki és egy új kollekció született belőlük. A kiszerelés ugyanaz maradt, azonban az illat még erősebb és tartósabb lett. A Női illatok közül már 13-at Hot változatban kérhetsz, ami azt jelenti, hogy a megszokott 20% helyett, 30% parfümolajat tartalmaznak. A férfi parfümök esetében pedig 16% helyett 24%-et. Amennyiben szeretnéd, hogy az illatod hosszabb ideig megmaradjon és erősebb legyen, válogass a Hot kollekció ajánlataiból.

 

 

FEROMON KOLLEKCIÓ

 

Bár a feromonoknak nincs illatuk, hatást gyakorolnak ösztöneinkre. Ha hozzáadjuk őket a parfümökhöz érezhetően hatást váltanak ki a környezetre. Akkor vesd be, amikor randevúra mész, vagy szeretnél valakit levenni a lábáról. A feromonoknak köszönhetően senki sem megy el melletted közömbösen. A Feromon Kollekció parfümei szintén a Classic Kollekció közkedvelt illataiból váltak ki. A női parfümök ugyancsak 30ml-es kiszerelésben, 20% parfümolaj tartalommal kaphatóak.

 

 

LUXUS KOLLEKCIÓ

 

A Luxus Kollekció illatai különböző egyedi, formatervezett üvegcsében és díszes dobozban kaphatóak. Kiszerelésük 50-100ml-es, parfümolaj tartalmuk többnyire 20%-os. Az luxus kivitelezés megszínesíti a mindennapjaidat, kényezteti az érzékeidet, de ajándékként is tökéletesen megállja a helyét. A Luxus Kollekció kínálata széles, a Classic Kollekció kínálatához hasonlóan. Találd meg a hozzádillő illatot a Luxus Kollekció parfümei közül.

 

 

KOLLEKCIÓ FIATALOKNAK

 

AZ FM GROUP a gyerekekre, serdülőkre is gondolt, ezért megalkotta a fiatalok számára készült kollekcióját. A lányok számára egy vidám, kislányos, gyümölcsös és virágos illatjegyekkel komponált illatot hozott létre. A meggy, mandarin, málna, jázmin, rózsa, szantálfa, ámbra esszenciáját ötvözve. Fiúknak friss, energikus, gyümölcsös és virágos, citrusos illatjegyekkel alkotott meg parfümöt. Mely a citrom, boróka, kardamom, alma, levendula, geranium, cédrus, vanília, tonkabab illatából áll össze. A parfümök 30ml-esek és 10% parfümolajat tartalmaznak

 

 

PARFÜMHASZNÁLAT

 

A parfümöt a test azon részeire ajánlott permetezni, ahol a bőrünk melegebb és vékonyabb. Ilyen a csukló, a fül mögötti terület, a könyök- és térdhajlat, valamint a nyak. Ügyeljünk arra, hogy a parfümhasználattal ne essünk túlzásba, hiszen az orrunk már pár perc után hozzá szokik az illathoz. Mikor mi magunk már nem vagy szinte alig érezzük, környezetünkre továbbra is intenzíven hat. Sohase dörzsöljük bele a bőrünkbe, mert az esszenciális molekulák roncsolódhatnak. Ehelyett inkább lazán érintsük össze két csuklónkat, így a parfüm megtartja eredeti szerkezetét.

Parfümöt fürdőzés után a legcélszerűbb használni, mert ilyenkor a bőr még puha és meleg, ezért a parfüm hatása is intenzív lesz. A tartósság fokozása érdekében ajánlott azonos illattal készült kozmetikumokat használni. Az FM GROUP termék kínálatában tusfürdők, testápolók, kézkrémek és golyós dezorok is szerepelnek. Azonos illattal készült kozmetikumok használatával elkerülhető az illatkeveredés.

 

 

PARFÜMVÁLASZTÁS

 

Amikor új parfümöt szeretnénk választani magunknak, miután magunkra fújtuk a parfümöt, legalább 5-10 percet várjunk, hogy megismerjük az illat valódi karakterét. Erre azért van szükség, hogy az alkoholtartalom elpárologjon és az illatanyag kölcsönhatásba léphessen a bőrrel. Mindenkinek van egy egyéni illata, ezért nincs olyan parfüm, ami mindenki bőrén egyformán hatna. Éppen ezért nem kell tartanunk a közkedvelt illatoktól. Bőrtípusunk is befolyásolja az illatok hatását, hiszen a zsírosabb bőrön az aromák intenzívebbek, viszont a szárazabb bőrűeknél az esszenciák hatása nem olyan intenzív, ezért nekik tanácsos egy nap legalább kétszer használniuk az illatszereket. 

 

 

PARFÜMOLAJTARTALOM

 

Az illatkészítményeket parfümolajtartalmuk szerint sorolják be. A kölnik (Eau de Cologne vagy EDC) 3-5% parfümolajat tartalmaznak, míg egy Eau de Toilette (EDT) 5-8%-ot. Eau de Parfümről (EDP) abban az esetben beszélhetünk, ha az illat eléri a 8-15% parfümolajtartalmat, és 16-20%-tól ismerik el Parfume-ként. Mielőtt parfümöt vásárolsz, ellenőrizd a parfümolajtartalmat! Minél nagyobb ez az érték, annál intenzívebb és tartósabb lesz az illatod. Az FM GROUP parfümei 16-, 20-, 24-, 30% parfümolajat tartalmaznak (kivéve a fiataloknak készült kollekciót).