ILLATVILÁG

A céget Artur Trawiński alapította 2004-ben Wrocławban. A külföldi piacokon való dinamikus fejlődésnek köszönhetően már három évvel később megalakult az FM GROUP World. Az FM GROUP termékeit ma hat kontinens több tucat országában ismerik és kedvelik. Az FM GROUP-nak világszerte kb. 600.000 Üzleti Partnere van. A cég ideális feltételeket teremt a mikrovállalkozások fejlődésének, például professzionális üzleti-képzési támogatás biztosításával.

 

Az FM GROUP elsődleges termékei az FM Federico Mahora márkájú kiváló minőségű parfümök és eau de parfum-ök, amelyek a Perfand és a Drom Fragrances cégekkel együttműködve születtek meg. Az FM Federico Mahora márkába parfümtartalmú készítmények (pl: testápoló, tusfürdő, borotválkozás utáni arcszesz, kézápoló krém, borotvahab, hajparfüm és más parfümtartalmú termékek) tartoznak, amelyek jól kiegészítik az illatszereket, valamint a SKIN LAB és a SPA SENSES termékeit.

 

Az FM GROUP MAKE UP márkában kiváló minőségű sminkes kozmetikumok találhatók, amelyek nagy mennyiségben tartalmaznak ásványi anyagokat, kivonatokat és növényi olajokat, gyönyörű, természetes kinézetet és tökéletes védelmet biztosítanak a bőrnek. A legdivatosabb színek széles skálája fantasztikus hétköznapi vagy alkalmi smink elkészítését teszi lehetővé. A termékkínálatban különféle szépségtípusokra kidolgozott kozmetikumok is találhatók.

 

Az FM GROUP FOR HOME logót olyan termékek viselik, amelyekkel az otthonunkat tarthatjuk tisztán és illatosíthatjuk. Az FM GROUP FOR HOME otthonápoló szereinek kínálatát rendszeresen bővítjük olyan termékekkel, amelyek például a házi kedvencek vagy az autó tisztaságát és higiéniáját szolgálják.

 

Az AURILE termékek ízlelőbimbóinkat varázsolják el. A tökéletes minőségű természetes és ízesített kávék még a legkényesebb kávékedvelők igényeinek is megfelelnek, a funkcionális kávék innovatív receptje pedig abszolút újdonság a lengyel piacon. A kínálatban kiváló minőségű barista kiegészítők és elegáns porcelán készletek is találhatók.

 

 

Az FM GROUP egy nemzetközi márka, amelyet az egész világon több tucat országban ismernek. Külföldi piacokon való térnyerése igazán 2007-ben, az FM GROUP World megalakulásával kezdődött. Az FM GROUP termékei ma az egész világon meghódították a vevők szívét. A cég több mint 20 nyelven adja ki katalógusait. Az FM GROUP világszerte több mint 600 000 Üzleti Partnerrel működik együtt. Ismerkedj meg az FM GROUP összes irodájával!

 

 

Az FM GROUP számos rangos elismerésben részesült:
- Üzleti Gazella díj 2010-ben az FM GROUP Lengyelország és az FM GROUP World részére, valamint 2011-ben az FM GROUP World részére
- Art of Packaging 2010 a Spa Senses kollekciónak Egészség és Szépség kategóriájának legszebb csomagolásáért
- Qltowy kosmetyk (Kultikus kozmetikum) 2011-ben a cukros ajakradírnak
- Vásárlók Díja – Az Év Felfedezettje 2011-ben az üzleten kívül árusított kozmetikumok kategóriájában
- A Nők Világa olvasóinak Szuperterméke díjat 2011-ben a SPA SENSES termékcsalád tagjai kapták
- Kultikus kozmetikum díj 2012-ben az FM 329 eau de parfum-nek
- Etikus Értékesítés és Vevőszolgálat tanúsítvány, amelyet a Lengyel Nemzeti Értékesítői Díj zsűrije ítélt oda
- A Nők Világa olvasóinak Szuperterméke 2012-ben a ß-Glucan Active arcápoló széruma

- Forbes Gyémánt az FM GROUP Lengyelországnak
- „V” Tanúsítvány a Skin Lab természetes testvajnak, természetes szappannak, természetes testápolónak, valamint a Body Sign termékcsalád minden tagjának
- A Természet Arany Pecsétje 2013 – a Legjobb Természetes Kozmetikum – a Skin Lab termékcsalád a második helyet szerezte meg, különdíjat kapott a Body Sign kollekció
- Vásárlók Díja – Az Év Felfedezettje 2013-ben. Elismerés az FM GROUP FOR HOME termékeknek
- Kultikus kozmetikum díj 2012-ben az FM 331 eau de parfum-nek 
- Az Év Kozmetikuma 2013 – az E-Makijaz díja a szemöldök- és szempillakihúzónak